Riešené úlohy k 4. - 7. lekcii copywritingu
Podľa starej dobrej poučky, že na bojisku to ide o to ľahšie, o čo viac makáme na cvičisku, mám pre vás ďalšie riešené úlohy k nášmu copywritingovému kurzu. V minulom cvičení sme sa sústredili hlavne na praktické promrskávání informácií z prvých troch lekcií.
Ak vám to šlo, môžete si gratulovať. Základy, ktoré ste do seba nasali, sú skutočne pevné, a máte na čom stavať. Identifikáciu a uvedomenie si svoje cieľovky aj maximálna stručnosť textu máme v rôznych podobách koniec koncov na programe aj dnes. Pridáme si k tomu ešte naše obľúbené slovné záškodníkov a mrkneme aj na úpravu textu.
Pred každým cvičením uvádzam konkrétne lekciu, kde určite nájdete návod na jeho riešenie, takže v prípade neistoty určite zalistujte. Nejde o rýchlosť ani nejaký počet bodov. Hlavným účelom stále zostáva dostať všetky copyzásady a princípy pevne do vašej hlavy. Budem veľmi rád, keď vám ďalšie veci "zopnú" napríklad práve tu.
Tak poďme na to.
Zlikvidujte slovné záškodníkov
Pamätáte si na tieto skryto rafinované potvorky, ktoré môžu zavariť každému copywriter? Ak nie, prečítajte si ešte raz lekciu k používaniu vhodných slov. Potom už pre vás nebude problém v nasledujúcich prípadoch záškodníkov nájsť, zneškodniť a vety prepísať tak, aby pôsobili jasne, sebavedome a bez náznaku alibizmu.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Ďalšie štyri cvičenia na promrskání copywriterských zručností. Dnes nás čaká používanie správnych slov, zameranie na cieľovky či skracovanie a úprava textu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.