Riešené úlohy k 1. - 3. lekcii copywritingu
V minulej lekcii, Copywriting je naprostej vcítenie do vašej cieľovky , sme dokončili úvod do témy copywritingu a povedali si, ako sa vcítiť do našej cieľovky a zbaviť sa textové omáčky. Aby ste ale nepovedali, že vás medzi všetky tie copyžraloky hážu bez akéhokoľvek praktického tréningu, pripravím vám tu v najbližších týždňoch niekoľko "pracovných listov", vďaka ktorým si budete môcť získanú teóriu precvičiť aj v praxi. Mrkneme v nich znovu na niektoré princípy dobrého copywritingu, o ktorých sme sa už bavili a baviť budeme v nasledujúcich lekciách.
V dnešnom, prvom cvičení, si precvičíme vedomosti nadobudnuté v prvých 3 lekciách. Než sa pustíte do práce, doporučuju si lekcie ešte raz preštudovať. Nájdete tam kľúč a jasná vodítka k štyrom príklady na precvičenie, ktoré na vás nižšie čakajú. Na konci cvičenia vždy nájdete moju variantu riešenia a v komentároch budete mať priestor na diskusiu.
Teraz už pred sebou potrebujete len papier a ceruzku, prípadne prázdnu stránku nejakého textového editora. A možno okolo seba trochu pokoja.
Ste pripravení? Tak poďme na to.
Určte cieľovky a na čo sa u nej zameriate
Začneme zľahka, však považujem za
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Skúste si pár praktických cvičení na používanie určitých zásad dobrého copywritingu. Dnes sa mrkneme na zestručňování textu a zameranie na cieľovky.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.