Riešené úlohy k 1. - 10. lekcii copywritingu
Pojednaním o efektné a efektívnu komunikáciu medzi vami a vašimi klientmi sme minule zdarne dokončili náš copykurz.
Dáme si teraz ešte jednu tréningovú lekciu. Okrem všetkých zásad, o ktorých sme si tu od začiatku rozprávali, sa v nej zameriame predovšetkým na aplikáciu zručností z posledných piatich kapitol. Promrskáme tak napríklad tvorbu vhodného titulku, vytvoríme si atraktívne slogan a pověnujeme sa tiež tvorbe účinnej e-mailovej reklamy.
Ani tentoraz to nie je na čas ani na body. Dajte si záležať a pokojne si pri neistotách počas riešenia úloh všetky príslušné kapitoly ešte raz prejdite.
Pripravení?
Odkomunikujte problém
Jediný, kto nerobí chyby alebo nenaráža na problémy, je ten, kto nerobí nič. A pretože to nie je náš prípad, musíme sa zmieriť s tým, že sa proste s nejakou nepríjemnosťou čas od času stretneme. A vtedy pôjde o to, ako sa k nej postavíme.
Nesnažte sa ju riešiť alibisticky, výhovorkami alebo sa to dokonca snažiť ututlať. Takýto prístup je vôbec najväčšou chybou, ktorú môžete urobiť. Ak totiž robíte z ľudí blbca, škaredo a mnohokrát nenapraviteľne si
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V poslednej tréningovej lekcii nášho copykurzu sa zameriame predovšetkým na tvorbu nadpisov, sloganov a komunikáciu so zákazníkom.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.