5. diel - Copywriting je používanie správnych slov
Minule sme si ukazovali pár fígľov na to, aby náš text pôsobil na prvý pohľad čo najatraktívnejším dojmom. Teraz je dosť možné, že mu zahltený internetový brouzdal dá šancu a začne si ho čítať. U toho ho teraz musíme udržať.
Nie je to sranda, to si povedzme na rovinu. Ale pri dodržaní niekoľkých zásad onú pravdepodobnosť, že náš potenciálny klient zostane u svietiaceho monitore počítača ešte o chvíľku dlhšie, dokážeme zvýšiť. Predovšetkým mu text musíme napísať priamo na mieru a hlavne stručne. To už viete z predchádzajúcich lekcií. Dnes k tomu všetkému pridáme ďalšiu mocnú copyzbraň - silu správne zvolených slov.
Slovo je spojka medzi našimi myšlienkami a okolitým svetom. Tieto predstavy a emócie reprezentuje. Čo je podstatné, v hlave príjemcu je potom dokáže znova vyvolať. A u niektorých výrazov môže takáto produkcia byť veľa silná.
Silné slová v prospech našej cieľovky
Predstavte si niekde vo vašom okolí ceduľu nazvanú slovom NEBEZPEČENSTVO. Cítite, ako vo vás hrkne, ako sa vám po celom tele rozšíri nepríjemný pocit? "Čo sa deje?" hovoríte si a bežíte si to prečítať. Tvrdím, že keby
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Dnes to bude o sile slova. Akým výrazom je najlepšie sa vo svojich textoch dôsledne vyhnúť? A ktoré nás naopak priťahujú ako magnet?
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.