7. diel - Copywriting je nápad nielen na skvelý slogan
Tak čo, ako vám ide vytváranie nadpisov, o ktorých sme sa bavili minule ? Ak dobre, tak si môžete gratulovať, pretože dnešná téma určite zvládnete ľavou zadnou.
Slogany sú totiž takými väčšími a silnejšími brášky titulkov. Neprezentujú ale už len jednotlivé články, ale celú našu firmu. Zosobňujú to, čo si náš potenciálny klient uloží v súvislosti s nami do podvedomia ako úplne prvý.
Chytľavý slogan je priamou súčasťou duševného vlastníctva každej väčšej firmy. Niečo, čo ju definuje. A zároveň niečo, za čo je schopná platiť doslova zlatom. Však existujú typy copywriterov, ktorí sa vyložene na vymýšľanie sloganov špecializujú. A verte tomu, že tí kvalitný si rozhodne nežijú zle.
Málo platné, rovnako ale nie je nad to, keď si takú vec dokážeme vymyslieť sami. Okrem podstatné finančné úspory je to aj záležitosť profesijnej cti, kedy je v prezentáciu našej živnosti tiež každé slovo naše.
Ako však na to? Kde vziať nápad, keď na tento druh kreativity akosi nemáte bunky? Máte odísť meditovať do hôr alebo podstúpiť hypnózu?
Nič také. Stačí
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Dnes sa s pomocou všetkých copywriterských zbraní, čo už vieme používať, pustíme do vymýšľania chytľavého sloganu pre vašu firmu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.