13. diel - 6 najčastejších chýb copywritingu - 3. a 4. chyba
V minulej lekcii, 6 najčastejších chýb copywritingu - 1. a 2. chyba , sme si uviedli prvú a druhú chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a ako ich opraviť. Prvou chybou je, keď si myslíme, že veci robíme inak. A druhou chybou je, že ľuďom hovoríme, že sme „viac ako niečo“.
V tejto lekcii sa zameriame na tretiu a štvrtú chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a na to, ako ich opraviť. Treťou chybou je, keď sme príliš výpravní. A štvrtou chybou, keď nevieme, ku komu hovoríme. Jedná sa o ďalší článok, zo série článkov od Lucky Perlíkovej.
Tretia chyba: Keď sme príliš výpravní
Je prirodzené, že ľudia nechcú veľmi čítať.Príkladom buď čakáreň u zubára a my nemáme žiadne zariadenie (mobil, tablet), čím by sme sa mohli pripojiť k internetu a zabaviť sa. A ani vlastné čítadlo či krížovky. Sme odkázaní na zubársky zábavný itinerár. Na výber máme časopis Bravo a Epos o Gilgamešovi.
Čo si vyberieme?
Táto voľba nijako neznižuje našu inteligenciu. Ak sa chceme zabaviť, je normálne, že radšej siahneme po niečom jednoduchom a krátkom.
Podobným spôsobom by sme mali pozerať aj na vlastné stránky. Často sa k nám na web dostane človek, ktorý bude skrolovať na internete (napríklad z nudy). Alebo bude hľadať niečo iné a naša stránka sa mu objaví, pretože
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa zameriame na tretiu a štvrtú chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a na to, ako ich opraviť.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.