IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

12. diel - 6 najčastejších chýb copywritingu - 1. a 2. chyba

V minulej lekcii, Kto je copywriter a čo by mal vedieť , sme si uviedli, kto je copywriter a čo by mal vedieť. Priblížili sme si, že je to vlastne kúzelník so slovami a na čo treba dávať pozor.

V tejto lekcii sa zameriame na prvú a druhú chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a na to, ako ich opraviť. Prvou chybou je, keď si myslíme, že veci robíme inak. A druhou chybou je, že ľuďom hovoríme, že sme „viac ako niečo“. Jedná sa o ďalší článok, zo série článkov Lucky Perlíkovej.

6 najčastejších chýb písanie copy textu a ako ich opraviť

Preberieme si 6 najčastejších chýb copywritingu, ktoré sú na internete vidieť dnes a denne. Prečo by sme sa ich nikdy nemali dopúšťať a ako tieto chyby opraviť? Naozaj môže hrať text takú významnú úlohu v tom, či si zákazník kúpi náš produkt či službu?

Prvé dve chyby, ktoré si dnes podrobnejšie rozpíšeme, sú veľmi podobné. Čo platí pri jednej, platí aj pri druhej a naopak. Preto ich podrobíme kritickej analýze v spoločnom článku, aby sme sa zbytočne neopakovali.

Prvá chyba: Keď si myslíme, že robíme veci INAK

Rovnako Inak ich bude robiť ďalších 20 firiem. Je dosť nabubrelé myslieť si, že práve my sme niečím výnimoční. Pretože s najväčšou pravdepodobnosťou nie sme. A ak áno, rozhodne našu jedinečnosť „nezaplácneme“ týmto označením.

Namiesto výnimočnosti je lepšie **zamerať sa na


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom za exkluzívnu cenu 665 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto výhodného balíčku získaš prístup ku všetkým 24 článkom (14 lekcií, 3 praktické cvičenia, 7 testov) s kontrolou a certifikáciou a ešte naviac ušetríš 286 Kč. Ponuka je časovo obmedzená a platí pro všetky lekcie v kurze. Nakúp teraz a získaj limitovanou 30% zľavu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tejto lekcii sa zameriame na prvú a druhú chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a na to, ako ich opraviť.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísala Tereza Blažková
Avatar
Autorka ráda zkouší nové formy online marketingu a má blízko k IT businessu. Díky home officu zvládá mateřství i sledovat rychlý svět technologií.
Aktivity