7. diel - Aréna s bojovníkmi vo VBA
V minulej lekcii, Bojovník do arény vo VBA - Boj a správy bojovníka , sme bojovníkovi implementovali akcie útoku a obrany vrátane výpisu správ o týchto akciách.
V dnešnom VBA tutoriále dáme všetko dohromady a vytvoríme funkčnú arénu.
Potrebujeme napísať kód pre obsluhu bojovníkov a
výpis správ užívateľovi. Samozrejme ho nebudeme búšiť
rovno do modulu Hlavni
, ale vytvoríme si objekt
Arena
, kde sa bude zápas odohrávať. Modul Hlavni
potom len založí objekty ao zvyšok sa bude starať objekt
Arena
.
Triedny modul Arena
K projektu si teda pridáme posledný triedny modul, ktorý pomenujeme
Arena
. Do triedneho modulu si napíšeme dve premenné typu
Bojovnik
reprezentujúce oboch bojovníkov a hraciu kocku typu
Kostka
:
Option Explicit Private bojovnik1 As Bojovnik Private bojovnik2 As Bojovnik Private kostka10 As Kostka
Konštruktor
Pod premenné si napíšeme konštruktor, v ktorom preplnené naplníme z parametrov konštruktora:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Vo VBA tutoriále dokončíme našu arénu s bojovníkmi. Výsledkom bude plne objektová aplikácia, kde komunikujúce inštancie simulujú stolnú hru.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.