18. diel - Kópie dát v MS Office pomocou VBA pre Excel
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Kontingenčné tabuľky vo VBA pre Excel, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
Excel je analytický nástroj, ktorý predovšetkým slúži na analýzu a prezentáciu dát. Súčasne je jednou z častí Microsoft Office a tým je umožnené odovzdávať výsledky z Excelu do ostatných aplikácií Office. V najväčšej miere je využívané exportu dát a iných výsledkov do Wordu, ktorý najčastejšie slúži na vytváranie kompletných správ a analýz vrátane textového sprievodu.
V rámci tohto kurzu sa budeme zaujímať o transfer tabuliek z Excelu do Wordu s tým, že ide o niekoľko rôznych spôsobov a variantov, ako tieto akcie vykonať.
Kópie a vloženie tabuľky do nového dokumentu Wordu
Najjednoduchší postup na strane cieľa, teda Wordu, je vytvorenie novej inštancie aplikácie pomocou prvku automatizácie a otvorenia nového, prázdneho dokumentu:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Naučíme sa kopírovať tabuľky a grafy z Excelu do Wordu ako celý objekt, tak aj po jednotlivých bunkách.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.