7. diel - Skákačka v Pygame - Tvorba okna a pohyb postavy
V predchádzajúcej lekcii, Skákačka v pygame - Engine a asset , sme sa naučili, ako rozdeľovať kód na logiku hry a engine, a tiež ako hľadať podklady pre našu hru.
V dnešnej lekcii si vytvoríme základné okno a pohyb postavy. Prácu si zjednodušíme použitím knižnice Pygame, s ktorou už by ste mali byť zoznámení. Pokiaľ vám základné znalosti práce s Pygame zatiaľ chýbajú, nevadí, v pokoji si najprv prejdite predošlé lekcie kurzu Tvorba hier v Pythone a až potom sa vráťte sem. Je dôležité, aby vám všetko, čo spolu budeme preberať, dávalo zmysel ?
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii sa naučíme vytvoriť okno a postavu. Naučíme sa základný pohyb postavy, aj ako sa v Pygame vkladajú obrázky.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.