9. diel - Skákačka v Pygame - Obrázky - Načítanie
V minulej lekcii Skákačka v Pygame: Vytváranie herného enginu sme si vytvorili základ pre našu hru. Zatiaľ máme postavičku, ktorá sa hýbe zľava doprava. V tejto lekcii si pridáme do hry herný engine, ktorý sa nám bude starať o to čo sa deje v pozadí hry.
V dnešnom tutoriále Pygame v Pythone budeme pokračovať v
práci s obrázkami v našom projekte Skákačky. Zatiaľ sme ošetrili
okrajové prípady s načítaním z cache pamäte a nenačítavania obrázkov.
Teraz je na rade načítanie obrázkov z disku. Pomôžu nám funkcie
map()
a lambda()
.
Načítanie obrázkov
Najprv si do logu ohlásime, že sa chystáme načítať obrázok z disku. Do konštru
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto tutoriále Pygame v Pythone dokončíme načítanie obrázkov pre našu Skákačku. Pozrieme sa tiež na funkcie máp() a lambda().
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.