10. diel - Skákačka v Pygame - Obrázky - Kresliť
V minulej lekcii, Skákačka v Pygame - Kolízia , sme si do hry pridali funkcie pre ovládanie a funkcie pre kolíziu.
V dnešnom tutoriále Pygame v Pythone budeme pokračovať v práci v našom projekte Skákačky. Pokročíme v práci s obrázkami, ktoré si už po načítaní zobrazíme na obrazovku.
Herná plocha
Aby sme vedeli, kam máme náš obrázok zobraziť, potrebujeme poznať
hernú plochu. Tá by mala byť zhodná s plochou v inštancii triedy
Game
. V súbore media.py
si teda v triede
Image
vytvoríme `
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto tutoriále Pygame v Pythone pokročíme v práci na Skákačke s obrázkami a naučíme sa zobraziť ich v hernom okne.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.