11. diel - Skákačka v Pygame - Médiá
V minulej lekcii, Skákačka v Pygame - Dokončenie herného enginu , sme si dokončili kolízie v našom hernom engine.
V dnešnej lekcii si pridáme posledné sľúbené funkcie do nášho herného enginu a tým ho kompletne dokončíme. Po zvyšok dnešnej lekcie sa budeme venovať médiám.
Engine
Do enginu vgame_object.py
nakoniec doplníme funkcie
draw_boundaries()
, optimized_draw()
,
set_image()
a image()
.
draw_boundaries()
Táto funkcia nám bude vracať booleovs
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii skákačky v Pygame pridáme poslednú funkciu do nášho herného enginu a začneme sa venovať zvukovým médiám.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.