9. diel - Skákačka v Pygame - Kolízia
V minulej lekcii Skákačka v Pygame: Vytváranie herného enginu sme si vytvorili základ pre našu hru. Zatiaľ máme postavičku, ktorá sa hýbe zľava doprava. V tejto lekcii si pridáme do hry herný engine, ktorý sa nám bude starať o to čo sa deje v pozadí hry.
Začínajú sa nám rysovať základy našej hry. Máme už pohyblivú postavičku a herný engine. V dnešnom dieli si dokončíme herný engine a pridáme médiá.
Kontrola typov
Otvoríme si náš súbor pomenovanýgame.py
, do ktorého si
pridáme funkciu s názvom get_types()
. Táto funkcia bude brať
jeden argument, a to class_type
. Funkcia bude vracať tzv.
modifikovaný set
. Do horn
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii Skákačky v Pygame pokročíme vo vývoji herného enginu. Pridáme si ovládacie funkcie a funkcie pre kolíziu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.