11. diel - Skákačka v Pygame - Herné objekty
V minulej lekcii, Skákačka v Pygame - Dokončenie herného enginu , sme si dokončili kolízie v našom hernom engine.
V nasledujúcom tutoriále Pygame v Pythone sa pustíme do funkčnej časti nášho programu. Vytvoríme si triedu pre herné objekty.
Príprava triedy
GameObject
Najprv si vytvoríme potrebný súbor pre nový modul. V priečinku
engine/
si vytvoríme súbor game_object.py
.
Naimportujeme sem balíček pygame
. Zo súboru game.py
si sem pridáme import objektu `GameEngineLog
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto tutoriále Pygame v Pythone začneme pracovať na samotných funkčných objektoch v našej Skákačke.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.