Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

11. diel - Skákačka v Pygame - Herné objekty

V minulej lekcii, Skákačka v Pygame - Dokončenie herného enginu , sme si dokončili kolízie v našom hernom engine.

V nasledujúcom tutoriále Pygame v Pythone sa pustíme do funkčnej časti nášho programu. Vytvoríme si triedu pre herné objekty.

Príprava triedy GameObject

Najprv si vytvoríme potrebný súbor pre nový modul. V priečinku engine/ si vytvoríme súbor game_object.py. Naimportujeme sem balíček pygame. Zo súboru game.py si sem pridáme import objektu `GameEngineLog


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 225 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 19 článkom (19 lekcií) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tomto tutoriále Pygame v Pythone začneme pracovať na samotných funkčných objektoch v našej Skákačke.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísala Lucie Flídrová
Avatar
Autor se věnuje pygame a pythonu obecně.
Aktivity