10. diel - Skákačka v Pygame - Dokončenie herného enginu
V minulej lekcii, Skákačka v Pygame - Kolízia , sme si do hry pridali funkcie pre ovládanie a funkcie pre kolíziu.
V dnešnej lekcii si dokončíme kolízie v hernom engine a pozrieme sa na už sľubované médiá.
Kolízie
Ukončenie kolízie
Kolíziu budeme ukončovať nasledujúcou funkciourefrain_from_collision()
. Táto funkcia bude mať iba jeden
parameter, a to other
, ktorý bude reprezentovať ďalší herný
objekt. Funkcia nebude nič vracať:
def refr
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii skákačky v Pygame dokončíme kolízie v našom hernom engine. Budeme sa venovať funkciám, ktoré sa týkajú kolízií.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.