12. diel - Herné menu v Pygame - Tlačidlo
V predchádzajúcej lekcii, Skákačka v Pygame - Herné objekty , sme sa v našej Skákačke pustili do práce na samotných herných objektoch.
Cieľom tohto tutoriálu Pygame bude vytvoriť si s pomocou
tejto knižnice a knižnice Pygame GUI
vlastné
tlačidlo. To potom využijeme v nasledujúcich lekciách, kedy
sa postupne naučíme vytvoriť si vlastné užívateľské herné
menu pre akúkoľvek hru.
Tlačidlo
Aby sme mohli prechádzať naše menu, budeme potrebovať tlačidlá. Keďže
knižnica Pygame
sama o sebe žiadne vstavané tlačid
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto tutoriále Pygame si vytvoríme s pomocou knižníc `Pygame` a `Pygame GUI` tlačidlo pre užívateľské herné menu pre akúkoľvek hru.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.