Objektovo orientované programovanie v Pythone - Online kurz
Tutoriály on-line kurzu sa venujú objektovo orientovanému programovaniu v Pythone. Od prvej objektovej aplikácie sa dostanete až k vyspelým štruktúram.
Na konci každého tematického bloku sú pripravené praktické cvičenia a vedomostné kvízy, kde si môžeš vyskúšať všetky získané znalosti z každého Python tutoriálu. Po absolvovaní kurzu získaš certifikát.
25 interaktívnych lekcií
Odovzdanie 21 samostatných úloh
8 vedomostných testov
Certifikát absolventa
Čo sa v kurze naučíš?
Budeš vedieť skladať svoje aplikácie z komponentov a tvoriť rozsiahle informačné systémy. Moderný kurz nabitý interaktívnymi príkladmi ti dá solídne základy pre prácu Python vývojára s platom až 6 000 €.
-
Konzolová aplikácia 6.28 radians to degrees: 359.817495342157 90 degrees to radians: 1.5707963267948966
-
Konzolová aplikácia Gandalf is now specialized in water Gandalf cast the spell Absolute Zero Gandalf cannot cast Death Curse with damage type dark Gandalf is now specialized in dark Gandalf cast the spell Death Curse Gandalf cannot cast Life Energy Manipulation with damage type pure Gandalf is now specialized in fire Gandalf cast the spell Fireball
-
Konzolová aplikácia Prints all Fridays the 13th for entered interval: Enter the 1st date (e.g., 1.1.2000): 1.1.2018 Enter the 2nd date: 1.1.2020 Fridays the 13th: 2018-04-13, 2018-07-13, 2019-09-13, 2019-12-13,
Python tutoriál ti predstaví moderné objektovo orientované
programovanie, ktoré sprehľadňuje kód a preto je to hneď druhá
zručnosť po úplných Základoch jazyka Python,
ktorú potrebuješ ovládnuť. Na začiatku si nový prístup ukážeme na
objekte greeter
, ktorý bude zdraviť ľudí a potom prejdeme na
komplikovanejší projekt z reálneho života. Naprogramujeme si hraciu kocku
objektovo. Vysvetlíme si rozdiel medzi primitívnymi
dátovými typmi, čo sme používali doteraz, a novými
referenčnými typmi. Prejdeme si tiež dynamickú správu
pamäte, tzv. Garbage collector a klonovanie objektov.
Pretože už máš dostatočný základ, začneme programovať hru Bojovník do arény. Zdedením bojovníka na mága sa dozvieš, ako použiť základné piliere objektovo orientovaného programovania - zapúzdrenie, dedičnosť a polymorfizmus. Dozvieš sa tiež, v akých výnimočných prípadoch sa ti oplatí od objektového prístupu odkloniť a použiť statiku.
V ďalších lekciách kurzu sa naučíš pracovať s dátumom a časom, pristupovať k vlastnostiam objektov ako pri zozname a definovať predka v podobe abstraktnej triedy.
Na úplný záver bude pripravený na stiahnutie tvoj certifikát v PDF a tvoje znalosti budú o poriadny level vyššie.
Online tutoriály OOP v Pythone
-25%
Cena:
985 kreditov
740 kreditov
Zľava končí 21. apríla v 23:59
14. diel: Dátum a čas v Pythone
16. diel: Dekorátory v Pythone
18. diel: Vlastnosti v Pythone
Ťahák: Učebná pomôcka na OOP v Pythone - Ťahák