7. diel - Hra a reakcie na stlačenie klávesy v Kivy a Pythone
Zdravím vás u ďalšej lekcie Kivy frameworku pre Python, ktorý umožňuje
tvoriť (nielen) mobilné aplikácie. V minulej lekcii, Animácie a ScatterLayout v Kivy a Pythone , sme si
ukázali, ako funguje ScatterLayout
a predstavili sme si animáciu.
V dnešnom Python tutoriálu si naprogramujeme mobilnú hru s autíčkom a
naučíme sa, ako reagovať na stlačenie klávesy.
Rozloženie
Najskôr si ukážeme, ako budú naše widgety rozpoloženie:
Aplikácia bude využívať nasledujúce triedy z Kivy frameworku:
RelativeLayout
- rozloženie umožňujúce voľné pozicovanie prvkovBoxLayout
- rozloženie umožňujúce skladať prvky pod seba alebo vedľa sebaToggleButton
- tlačidlo, ktoré prepína medzi stavom 0 a 1Vector
- poslúži pre prácu
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Python tutoriálu si vytvoríme jednoduchú mobilnú hru s autíčkom a naučíme sa, ako reagovať na stlačenie klávesy v Kivy frameworku.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.