Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Game done in 7 hours :)

Hra v štýle Raptora, napísaná objektovo v JavaScripte za 7 hodín. Powerupy, boss, rôzne typy zbraní, nepriatelia, to všetko vás čaká a neminie.

Hru je možné online spustiť tu: http://satik.cz/...e/index.html

Ovládanie

  • šípky - pohyb
  • CTRL / ALT / medzerník - streľba (na lacnejšie klávesnici mi blbli šípky pri držaní medzerníka)

Čo môžete zobrať

  • žlté koliesko - skóre navyše
  • raketky - vylepšenie zbrane
  • červený kríž - doplnenie časti životov

Komentár autora

Pôvodne sme s Vodáček plánovali jednoduché 3D RPG napísané v C# a do JS prevedené s pomocou Bridge.NET a potom cez JSIL, to sa nám ale veľmi nedarilo rozbehnúť a bolo tam veľa komplikácií, tak sme sa na to nakoniec vykašlali a rozhodli sa urobiť hru priamo v JavaScripte.

Bohužiaľ nakoniec nebol skoro vôbec čas, takže večer pred predĺženým nedeľňajším termínom (keď som prišiel z Krkonôš) sme ešte bádali, do čoho sa pustíme, ale Vodáček musel skoro ráno niekam preč, tak to zostalo na mňa - tak som skúsil urobiť aspon jednoduchú skrolovacie strieľačku, pre ktorú som ani nestihol vymyslieť meno:)

Časť vývoja (hlavne môj neustály boj s JavaScriptu, v ktorom som predtým nikdy nič dlhšieho než 5řádků nenapísal) som natočil (bohužiaľ bez komentára, priateľka chodí skoro spať a nechcel som ju budiť), ale je to v rozlíšení 2560x1440, tak neviem, či je to na menších monitoroch nejako na prečítanie (len táto krátka časť mala pri uploadovanie na youtube 50 GB: -` )

Video z vývoja

Zo zbesilého Satikova nočného vývoja je k dispozícii 3 hodinovej video.

Hodnotenie poroty

Meno slovné hodnotenie body
Programátorská súťaž GeekWork 2016 David Čapka Veľmi oceňujem, že si sa zúčastnil. Je dobre vidieť, že výhovorky na nedostatok času jednoducho nie sú na mieste, keď človek chce, nie je problém niečo spichnúť. Chýbajúce ozvučenie zamrzí, ale dá sa prežiť. Príjemne ma prekvapil boss na konci, zo začiatku som mal za to, že pôjde len o rokov náhodným prostredím. Čo sa týka enginu, vyzerá to rozumne napísané, máš tam dosť rôznych powerup, rôzne správanie nepriateľov atď. Chýba samozrejme úplne Gamedesign, ale o tom sa nemá vďaka tých 7 hodinám zmysel baviť. Myslím, že toto je dobre zvládnutá minihra, keby ste začali o deň skôr, mohlo to byť aj perfektné. 7
Programátorská súťaž GeekWork 2016 Ella Hernému zážitku uberá, že hra beží v malom okne. Za 7 hodín dosť dobrá práca. Obtiažnosť sa nemení, čo je škoda, hneď zo začiatku je tam veľa lodí a tie potom už nepribúdajú. Na toľko striel a objektov hra beží aj k svojej rýchlosti veľmi plynulo. Video z vývoja je dobrá inšpirácia pre ostatných. 8
Programátorská súťaž GeekWork 2016 Adam Ježek Jednoduché, ale efektívne. Bol som trochu sklamaný, od vás dvoch som čakal niečo lepšie, ale to nie je predmetom hodnotenia. Ocenil by som viac levelov, takto je hra až moc krátka. Na hernom poli je občas zmätok, keď sú všade strely, ktoré majú malú damage, zatiaľ sa mi ešte nepodarilo nezámerne prehrať. 7

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 16x (629.25 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov

 

Všetky články v sekcii
Programátorská súťaž GeekWork 2016
Článok pre vás napísal Luboš Běhounek Satik
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. První hru napsal okolo roku 2000.
Aktivity