IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

Je na čase vyložiť karty!

Pred viac ako rokom sme spustili projekt monitorovania spokojnosti s našou zákazníckou podporou. Pri každej odpovedi na otázku či požiadavku má zákazník možnosť udeliť hodnotenie. Pretože reakcií sme nazbierali už viac ako 1000, rozhodli sme sa výsledky zverejniť ako dôkaz, že sa spätnej väzby nebojíme.

91% - také je aktuálne priemerné hodnotenie zákazníckej podpory ONEbit hostingu našimi zákazníkmi. Na prvý pohľad to číslo možno tak bombasticky nevyzerá, my sme za neho ale neskutočne radi a veľmi si ho vážime. A to nielen preto, že sme na seba zámerne "prísni" - však posúďte sami, ako sme si nastavili kritériá hodnotenia:

  • Wow = 100%
  • Pozitívne = 66%
  • Neutrálne = 33%
  • Negatívny = 0%

Ďakujeme všetkým, ktorí sa do hodnotenia zapojili, a sme radi, že úsilie venované zákazníckej starostlivosti neprichádza navnivoč.

Spätnú väzbu nám môžu zákazníci dávať aj formou komentáre k hodnotení. Tie sledujeme tiež veľmi pozorne. Nižšie uvádzame niekoľko príkladov, ktoré nás naozaj teší. Berieme si však k srdcu aj tie menej pozitívne, ktorých nám však chodia úplné minimum ...

V získavanie spätnej väzby budeme pokračovať, pretože v tom vidíme veľký zmysel. Ak budete mať niekedy príležitosť nás ohodnotiť, určite tak urobte. Vaša reakcia sa nikde nestratí.

Pozrite sa na vybrané referencie ONEbit hostingu

Ako po masle. Rýchle reakcie, víkend nevíkend. Kiež by tak fungovalo všetko na svete :)
Luděk Š.
Ako vždy: tryskové - Kvalitne a ešte z úctou. Naučte takto komunikovať so zákazníkmi úrady a iné firmy :-) . Každopádne, opäť veľmi ďakujem celému tímu ONEbit.
Jan G.
Nadštandardne rýchly feedback, fundované odborné poradenstvo, milý prístup.
Michal T.
Vďaka za špičkové služby! Sme s Vami už roky a sme maximálne spokojní. Vďaka!
Jaroslav K.
Vďaka za vašu technickú podporu, už po niekoľkýkrát som sa presvedčila, že má zmysel využívať vaše služby. Pracovníci sú vždy maximálne milí, ústretoví a rýchli, navyše všetko pekne vysvetlí lajka :-)
Lucie T.
PR články

 

Aktivity