Riešite u hostingu len parametre a cenu? Možno robíte chybu
Používatelia hostingových služieb sa pri ich výbere sústredí často len na technické parametre a cenu. Z dlhodobého hľadiska sa ale nevypláca zanedbávať kvalitu zákazníckej podpory. Prirovnať by sa dala k servisnej sieti výrobcu automobilov - či už máte vozidlo ten najlepší značky, bez dobre fungujúceho servisu sa skôr či neskôr dostanete do nepríjemnej situácie.
Problém, alebo len potreba sa na niečo opýtať, sa u hostingu, rovnako ako u automobilov, proste raz objaví. Ide len o to kedy. Rýchlosť vyriešenie a kvalifikácia pracovníkov však dokážu prípadné následky vzniknuté situácie znížiť na minimum.
Či už riešite nejaký závažný problém, alebo chcete len poradiť s nastavením svojho webhostingu, čakať dlho na odpoveď je tak ako tak nepríjemné. Je zrejmé, že nie je možné uspokojiť požiadavky všetkých zákazníkov okamžite, ale reakčná doba v dňoch znamená, že to poskytovateľ hostingu so svojimi službami nemyslí zase tak vážne. U ONEbit hostingu riešime každý deň cca 150 požiadaviek a drvivú väčšinu z nich vybavíme do 1 hodiny, čo nám príde fér.
Čo všetko zákaznícka podpora webhostingu rieši?
Nočnou morou podnikateľov, ktorí sú na svojich webových stránkach existenčne závislí, je veta "Nejde web!" Dôvodov môžu byť tisíce, jedným z prvých krokov však býva overenie, či nemá výpadok webhosting. Vzhľadom k tomu, že kvalitné poskytovatelia dosahujú viac ako 99,9% dostupnosti služieb, to často ten pravý dôvod nebýva, zvyčajne sa jedná o nejaký zádrhel so samotnou webovou prezentáciou - zle otestovaná aktualizácie, neodborný zásah programátora, nezaplatené predĺženie domény atď.
Hoci nie je chyba na strane hostingu, často vám jeho zákaznícka podpora dovedie pomôcť. Buď problém vyrieši za vás, alebo aspoň k prípadnej chybe a spôsobe jej riešenia nasmeruje. Napríklad vám ukáže, že váš web vyťažuje nejaký zle napísaný skript, alebo že došlo k zaplneniu kapacity databázy. Taktiež treba vie, že sa aktuálne dejú útoky na doposiaľ neošetrenú bezpečnostnú dieru určitého redakčného systému a odkáže vás na webovú stránku s bližšími informáciami.
Rýchlym riešením nefunkčnosti je obnova webu zo zálohy. Bohužiaľ sa stáva, že prevádzkovateľ webových stránok svoju vlastnú zálohu nemá. V takom prípade nezostáva nič iné, než požiadať o zálohu poskytovateľa webhostingu. Väčšinou sa jedná o platenú službu, u nás je však jej príprava a sprístupnenie úplne zadarmo.
Hodnotenie sa nebojíme
Na rýchle, ústretové a hlavne nápomocné zákazníckej podpore si u ONEbit hostingu zakladáme dlhodobo, pretože ju považujeme za jeden z pilierov úspechu a výrazný faktor ovplyvňujúci spokojnosť zákazníkov. Okrem toho, že sa snažíme pomáhať aj v situáciách, ktoré sa hostingu priamo netýkajú, dbáme tiež na ústretovú komunikáciu. Chápeme, že naši zákazníci nemusia byť vždy IT odborníci a že môžu aktuálne riešiť nejakú naliehavú situáciu.
Chceme ísť však ešte ďalej. Novo sme preto do pätičky každého e-mailu, ktorým chodia reakcie na požiadavky z nášho helpdesk systému, umiestnili odkaz nabádajúce k ohodnotenie danej konkrétnej odpovede. Okrem jednoduchého výberu zo 4 možností je možné zanechať aj komentár. Spätnú väzbu aj od používateľov získavame v reálnom čase, čo nám umožňuje na prípadné nedostatky okamžite reagovať. Ak máte akékoľvek pripomienky k našim službám, pošlite nám ich prosím - napríklad na e-mail podpora @ onebit.cz. Rozhodne sa u nás nestratí a inšpirujú nás k ďalšiemu zlepšovaniu služieb. Ďakujeme!