Few steps to hell (Prechádzanie cesty)
Keď som rozmyslal, aký kabátik by som mohol Frogger navliecť, strašidelný dom bol jasná voľba. Mal som po ruke scripty zo starších projektov. Jeden bol na svetlo a druhý na šum. Tak som ich málinko upravil a zvyšok išiel celkom sám.
Grafiku som si kreslil sám. Momentálne používam program Pyxel Edit ( http://pyxeledit.com/) a to hlavne preto, že to má pár moc dobrých nástrojov na tvorbu tileset.
Môj tileset, len tak mimochodom, bol celkom jednoduchý. 16x16 na jeden panel.
Čo sa programové stránky veci týka, som lenivý a často pri počítači ním, alebo sa pozerám na televíziu. Tak je niekedy jednoduchšie pretiahnuť ikonku, než sa písať s kódom. Z toho dôvodu sem tam ikonky používam.
Samotnú hlavné postavičku riadi jeden skriptík.
if not instance_exists(obj_drk) { instance_create(0,0,obj_drk) instance_create(0,0,obj_grain) } //pohyb move_snap(16,16) if keyboard_check_pressed(vk_left) { sound_play(snd_steps) x-=16 } if keyboard_check_pressed(vk_right) { sound_play(snd_steps) x+=16 } if keyboard_check_pressed(vk_up) { sound_play(snd_steps) y-=16 } if keyboard_check_pressed(vk_down) { sound_play(snd_steps) y+=16 } if keyboard_check_pressed(vk_escape) { game_end() }
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 170x (14.16 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku GameMaker