Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Generátor náhodných rýmov v GML Ranslogen

Jednoduchý generátor náhodných rýmov RANSLOGEN je kompletne napísaný v GML a do jeho kódu môžete pokojne nahliadnuť stiahnutím súboru nižšie. Ak však nemáte Game Maker, nevadí, v archíve je zabalený aj skompilovaný .exe súbor.

Základ RANSLOGENu vyzerá takto:

1.inicializace

a[0]="pozná";
a[1]="nezná";
a[2]="nemá";
a[3]="hledá";

b[0]="chybu";
b[1]="rybu";
b[2]="slávu";
b[3]="hlavu";
b[4]="krávu";
b[5]="mámu";
b[6]="kávu";

d[0]="mýdlo";
d[1]="sídlo";
d[2]="jídlo";
d[3]="šídlo";

e[0]="chválí";
e[1]="pálí";
e[2]="krájí";
e[3]="hájí";

2. Hlavný skript script0 (umiestnený v eventoch Create a Alarm 0)

if floor(random(2))=1{
aa=a[floor(random(4))];
az=a[floor(random(4))];
}
else {
aa=e[floor(random(4))];
az=e[floor(random(4))];
}
if floor(random(2))=1{
bb=b[floor(random(7))];
bz=b[floor(random(7))];
}
else{
bb=d[floor(random(4))];
bz=d[floor(random(4))];
}
if (aa==az||bb==bz) then script0();
alarm[0]=100;

3. Vypísanie nádchu (event Draw)

draw_text(30,100,"Kdo "+string(aa)+" "+string(bb)+", ten "+string(az)+" "+string(bz)+".");

Ak by boli nejaké nejasnosti ohľadom kódu, pokojne píšte do komentárov!


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 258x (1.21 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku GameMaker

 

Všetky články v sekcii
Game maker - GML
Program pre vás napísal Martin Bednář (xbedm01)
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se momentálně věnuje nejvíce jazykům PHP,JavaScript,HTML a CSS. Také tvoří hry v Game Makeru.
Aktivity