13. diel - Začnime robiť e-mailing efektívne
V minulej lekcii, Vyhodnocujete STDC správne? Návod + Rozšírenie metódy , sme si uviedli vyhodnocovanie metódy STDC (see-think-do-care).
Ako lákate návštevníkov na odoslanie formulára, ktorým vám
dajú e-mail? Čo dostanú na oplátku? A kde máte formulár? Nie je
veľmi ďaleko v štruktúre a nájdem ho do 10s
od prvého
rozkliknutia stránky? Začnime nad e-mailingom premýšľať
strategicky a začnime e-mailingom predávať naše produkty.
Začnime pri prihlásení k newsletteru
Formulár na prihlásenie newsletteru by mal byť na čo možno najviac miestach bez toho, aby sme návštevníkov otravovali. Môže byť napríklad:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Dvaja návštevníci zo sto sa prihlásia k newsletteru. Vymaňme sa z nepáčivej štatistiky a skúsme e-mailing uchopiť inak – ako mocný nástroj marketingu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.