12. diel - Vyhodnocujete STDC správne? Návod + Rozšírenie metódy
V predchádzajúcej lekcii, Metóda STDC - See Think Do Care , sme sa naučili, ako metóda STDC funguje, prečo sa oplatí a čo všetko s ňou zistíte.
Začnite STDC (see-think-do-care) vyhodnocovať efektívne!
Firmy sú posadnuté predajným konverzným pomerom - percento
ľudí z celkového počtu návštevníkov, ktoré na webe nakúpilo. Číslo sa
mierne líši podľa spôsobu, akým meriate a ako ste úspešní. Priemerný
konverzný pomer je v e-commerce okolo 2 %
.
Lenže jedine ľudia vo fáze DO sú pripravení nakúpiť, a preto jedine obecenstvo DO môžete vyhodnocovať na základe konverzného pomeru. Ako ale merať kvalitu marketingu v SEE, THINK a CARE ?
Konverzný pomer všeobecne meria percento ľudí z celkového počtu návštevníkov, ktoré vykonalo na webe požadovanú akciu. V našom prípade hovorím o nákupe, ale môže ísť aj o mieru kliknutia, prihlásenie do e-mailingu a ďalšie.
Ako merať kvalitu marketingu vo fáze SEE
Obecenstvo vo fáze SEE sa snažíte
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Prestaňte slepo merať konverzný pomer. Nastavte si metriky, ktoré vám konečne pomôžu pochopiť vašich zákazníkov.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.