10. diel - Ako na obsahovú stratégiu
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Zákazníci a tím pri návrhu webu, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
Zameriame sa na to, čo je to obsahová stratégia, čo do nej spadá a ako urobiť audit obsahu.
Čo je to obsahová stratégia
Už z názvu vyplýva, že ide o obsah. Obsah, ktorý používateľ prišiel vidieť, počuť, skrátka zažiť. Obsahová stratégia potom definuje:- ako obsah použijete, aby ste dosiahli business ciele,
- ktoré rozhodnutia v rámci obsahu urobiť, a ktoré nie,
- nastavuje merateľné metriky, podľa ktorých môžete úspech obsahu vyhodnocovať.
Ešte než začnete, poznáte "cielovku" a vlastný business?
Pred začiatkom by ste mali poznať svojich zákazníkov. Pochopiť, ako váš produkt zapadá do ich života, prečo u vás nakupujú /ešte nenakupujú. S tým vám pomôže užívateľský výskum. Vlastné business, teda váš brand musíte chápať na 100%. Skrátka čo robíte, ako a hlavne prečo…Začnite s tým, čo už máte
Keď sa povie obsahová stratégia, väčšina si vybaví
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Rozbiehate business, vlastníte web, ale ľudia o vás stále nevedia? Web, nebude nikdy predávať bez sprievodných aktivít – potrebujete obsahovú stratégiu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.