15. diel - Čo je to Tone of Voice, a prečo ho potrebujete aj vy
V minulej lekcii, Ako napísať stránku "O nás" , sme si napísali stránku "O nás", ktorá si získa každého návštevníka webu. Stačilo nám na to dodržať len niekoľko pravidiel a stránka, ktorá funguje bola na svete.
Na Facebooku tykáme, v e-mailoch vykáme a na webe je to mix oboch. Občas o sebe hovoríme ako o spoločnosti, inokedy sme organizácia, a keď na to príde, sme aj nadnárodka s českými koreňmi…
Tak takto určite nie! Všetky komunikácie smerom von, teda akýkoľvek text, ktorý naša firma verejne produkuje, musí byť jednotný. Nehovorím podľa šablóny na chlp rovnaký, ale rozhodne by mal vychádzať z rovnakých základov. Ako to dosiahnuť?
Čo je to Tone of Voice / tonalita značky
Žlté M ako MacDonald, fajka ako Nike alebo 2 čierne hlavy, ktoré sa krížia na žltom podklade pri Raiffeisenbank. Také sú brandy z pohľadu vizuálnej stránky. A práve pri dizajne predstava o brande končí... Brand je ale oveľa viac. Dnes sa zameriame na jeho komunikáciu, alebo Tone of Voice.Voice
Je nemenný v čase a má svoje
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Jednotná komunikácia podporí náš biznis rovnako dobre ako logo alebo slogan. Ukotvime Tone of Voice našej firmy, pomôže nám k tomu komunikačný manuál.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.