4. diel - Brand - duše značky bez ktorej sa nezaobídete
V minulej lekcii, 3 otázky, na ktoré by ste mali odpovedať pred každou zákazkou , sme si uviedli či zvoliť pre tvorbu svojho webu živnostníka alebo agentúru. Ak ste tým, kto ho má tvoriť, tak sme si uviedli pár rád a tipov na návrh webu.
Ako ukotviť silné základy brandu, na ktorých sa dá vystavať napríklad aj celosvetová značka? Brand vypovedá o vás a vašom produkte. Hovorí ostatným, ako sa chcete prezentovať, čo chcete vyvolať a čím si vás zapamätajú. Každý web a každá zákazka online marketingu začína u brandu. No dobre. Nie každá ... ide to aj bez definovaného brandu, ale je to podstatne ťažšie a úsilie a peniaze sa často minú s výsledkom.
Čo je to brand
Brand, česky značka, je duša vašej spoločnosti. To, ako si vás ľudia pamätajú a či nakupujú u vašej firmy, do istej miery závisí na vašom brandu a jeho prezentáciu zákazníkom.
Brand nie je iba logo
Brand je všetka komunikácia firmy so zákazníkom. Logo, ktoré zákazník vidí, štýl ktorým hovoríte, meno značky, emócie zákazníkov k službe a ich pocit, keď sa o brandu hovorí. Poeticky povedané, brand je všetko, brand ste vy a bez brandu neuspejete.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Ako prekabátiť konkurenciu, ktorá vám šliape na päty? Bude sa vám hodiť silný brand. Stačí pár minút a duša vašej značky je na svete. Zistite viac.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.