5. diel - Čo by ste mali poznať o svojich zákazníkoch a ako sa to dozviete?
V minulej lekcii, Brand - duše značky bez ktorej sa nezaobídete , sme si povedali čo je to brand, ako ho nastaviť a prečo sa potrebujete naučiť SWOT analýzu.
"Náš zákazník, náš pán." Bez zákazníkov to jednoducho nejde. Kto iný by u vás nakupoval ... Kým ale je váš zákazník? Koľko mu je a prečo nakupuje priamo u vás? A prečo vôbec potrebuje váš produkt - aký jeho problém / potrebu rieši? Na základni odpovedí dokážete určiť vašu cieľovú skupinu a jej motiváciu ku kúpe produktu. A hlavne budete schopní konzistentne rásť, vďaka plánovanie činností na základe vašej cieľovej skupiny.
Cieľová skupina
V prípade, že ešte neviete, kto je vašou "cieľovky", stačí základná demografické údaje, ktoré neskôr rozšírime. Zo znalosti cieľovej skupiny vychádza takmer každá webová profesie - copywriter, UX / UI designer, e-mail špecialista a tak ďalej. Preto si na určenie vašej cieľovej skupiny dajte záležať. Premýšľajte nad:
- Pohlavie
- Vek (rozmedzie)
- Vzdelanie (základná, stredoškolské, vysokoškolské)
- Rodina (deti, ženatý, slobodný ...)
- Bydlisko (mesto / dedina)
- Príjem (rozmedzie)
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Užívateľský výskum je najviac podceňovaná časť každej zákazky. Vyhnite sa neúspechu a radšej nahliadnite do hlavy vášho zákazníka.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.