14. diel - Ako napísať stránku "O nás"
V minulej lekcii, Začnime robiť e-mailing efektívne , sme vylepšili prihlasovací formulár k newsletteru, pozreli sme sa na prvý e-mail, ktorým nalákame nové kontakty a vybrali si e-mailingový nástroj.
O nás, O projekte, Náš príbeh, Naše hodnoty, Naše story… Rôzne názvy pre to isté – náš príbeh a hodnoty, ktoré chceme rozprávať svetu. Nie teda celému svetu, skôr našim zákazníkom a predovšetkým tým potenciálnym. A kdeže chceme príbeh rozprávať? No predsa na stránke O nás.
Prečo sme najlepšia voľba na trhu? Prečo by ľudia mali nakúpiť u nás a aké benefity nás povznáša nad konkurenciou ? To všetko by malo na stránke O nás zaznieť.
Dajme si záležať, stránka "O nás" patrí medzi najnavštevovanejšie
Jedinečný príbeh nás odlišuje od konkurencie. Naše hodnoty rezonujú s našimi zákazníkmi av neposlednom rade ľudia chcú vidieť tváre. Tváre ľudí, u ktorých nakupujú (ktoré stretnú). Konkrétni ľudia a príbeh podporujú dôveryhodnosť firmy a nebudeme vyzerať podozrivo a nedôveryhodne.Ako pomenovať stránku "O nás"
Ešte než si človek prečíta náš príbeh, narazí na stránku v menu. Buď môžeme zostať pri klasiky, takže sa naša stránka bude volať O nás alebo **názov upravíme, podľa
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Náš príbeh a hodnoty sú cestou k srdcu nášho zákazníka. Prezraďme story svojho brandu na stránke "O nás" a premeníme návštevníkov na zákazníkov.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.