8. diel - Ako dohliadnuť na hladký návrh webu už od vrcholu – Súhra
V minulej lekcii, Rozbehli ste sociálne siete? Nezabudnite na to najdôležitejšie , sme si povedali o tom, ako sa ľudia dozvedia o vašom novom webe a ako podporíte predaje na sociálnych sieťach.
Teraz nadviažeme na rozloženie webových stránok podľa copy modelov.
Akú kópiu formule vybrať pre rozloženie stránky
Rozloženie sa nedá zaškatuľkovať na jednoduché: „Použite metódu PAS a web bude predávať.“ Nejde ani povedať, že dáta z Google Analytics vám napovedia všetko potrebné a rovnako tak nemôžete spoliehať na sedliacky rozum a dúfať, že web bude fungovať. Tak čo teda robiť?Skicovanie, wireframe, prototyp
Často sa k podobe finálnej stránky dostanete až po niekoľkokrát skice stránky (=hrubé rozloženie bez detailov a finálneho designu). Zo skice následne vznikne wireframe, teda už skoro záväzný obsah, vizuál a rozloženie prvkov na stránke.Prototyp je posledná časť návrhu, sú v ňom všetky texty, dizajn a ide o takmer hotovú stránku, ktorá je pripravená na prezentáciu klientovi, ale predovšetkým testovanie, ktoré vám konečne dá surové dáta a napovie, či bude web fungovať.
Pri rozložení webu ide o súhru všetkých faktorov, o skúšaní a postupne aj o testovanie, ktoré vám ukáže tvrdé dáta.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Prečo copywriter spolupracuje s UX/UI dizajnérom? Ako vás presahy do iných profesií zvýhodnia pred konkurenciou a ako dotiahnuť návrh webu do finálnej podoby.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.