Tvorba sudoku v Xamarin - Testovanie výkonosti Tvorba sudoku v Xamarin - Základné užívateľské rozhranie Použitie kolekcií z knižnice Glib v C Úvod do kolekcií a dátových štruktúr v jazyku C Tvorba sudoku v Xamarin - Vytvorenie projektu Binárne vyhľadávacie stromy (BST) v jazyku C Implementácia hash tabuľky v jazyku C Implementácia zásobníka v jazyku C Implementácia fronty v jazyku C Optimalizácia fronty v jazyku C AVL - Implementácia vyváženého stromu v jazyku C AVL - Benchmark vyváženého stromu v jazyku C Implementácia spojovaceho zoznamu v C - Štruktúry a alokácie Implementácia spojovaceho zoznamu v C - insert, get, remove Implementácia spojovaceho zoznamu v C - Vyhľadávanie a testovanie Statické kolekcie v jazyku C - Fronta do kruhu Tvorba sudoku v Xamarin - Nahranie aplikácie do mobilu Tvorba sudoku v Xamarin - Úvod Tvorba sudoku v Xamarin - Hlavný algoritmus Tvorba sudoku v Xamarin - Kontrolné mechanizmy Radenie spojovaceho zoznamu v jazyku C Univerzálny zoznam v jazyku C - Štruktúry a vytvárajúci funkcie Univerzálny zoznam v jazyku C - Odstraňovanie a výpis Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchrónne metódy Tvorba sudoku v Xamarin - Test kontrolných mechanizmov Aktivity