Úvod do jazyka Swift, platformy a Xcode Premenné, typový systém a parsovanie vo Swift Typový systém druhýkrát: Dátové typy vo Swift Úvod do objektovo orientovaného programovania vo Swift Vyvíjame aplikácie pre iOS v jazyku Swift Podmienky vo Swift druhýkrát - ternárne výraz a mocnejšie switch Úvod do práce s mapami v iOS a Swift Podmienky (vetvenia) vo Swift Poškodenie hráča, menu hry a reštart vo SpriteKit Cykly vo Swift Nekonečné vlny nepriateľov a ich animácie vo SpriteKit Vytvorenie ToDo aplikácie (plánovača úloh) pre iOS s ukladaním dát Typový systém: Optionals vo Swift Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Plnenie a serializácie Poľa vo Swift Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Úvod do Core Data Textové reťazce v Swift druhýkrát - Práca so znakmi Riešené úlohy k 1.-3. lekciu vývoja pre MacOS Textové reťazce v Swift do tretice - Split a joined Viacrozmerné polia vo Swift Matematické funkcie vo Swift Prvý objektová aplikácie vo Swift Hracia kocka - Konštruktory a náhodné čísla vo Swift Referenčnej a hodnotové dátové typy vo Swift Bojovník do arény vo Swift Aréna s bojovníkmi vo Swift Dedičnosť a polymorfizmus vo Swift Aréna s mágom (dedičnosť a polymorfizmus) vo Swift Statika vo Swift Vlastnosti vo Swift Protokoly (rozhranie) vo Swift Pretypovania a hierarchie objektov vo Swift Preťažovanie operátorov a užitočné drobnosti vo Swift Ošetrovanie chýb vo Swift Enum a vlastné ERROR vo Swift Extensions a ich rozmanité použitie vo Swift Úvod do kolekcií a genericita vo Swift Filtrovanie a mapovanie polí vo Swift Slovníky (Dictionary) vo Swift Množiny (Set) a množinové operácie vo Swift N-tica (tic) a ďalšie špecializované kolekcie vo Swift Tvorba UI a zoznámenie so základnými komponentmi Swift UI pre rôzne displeja a Autolayout Jednoduchá kalkulačka pre iOS vo Swift Autolayout a StackView - Praktické ukážky Zoznámenie sa s dôležitým komponentom TableView Neobjavujte koleso, použite CocoaPods Keď jedna obrazovka nestačí - Navigácia v iOS Vytvorenie ToDo aplikácie (plánovača úloh) pre iOS s ukladaním dát Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Plnenie a serializácie Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Úvod do Core Data Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Práca s databázou Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Vlastné TableViewCell Todo aplikácie pre iOS vo Swift - Databázové migrácie a radenie Tvorba iOS aplikácie na počasie - GUI a základnej triedy Tvorba iOS aplikácie na počasie - JSON a GPS Tvorba iOS aplikácie na počasie - Úložisko UserDefaults Tvorba iOS aplikácie na počasie - Spracovanie upraveného Úvod do animácií v iOS Animácie v iOS a Swift druhýkrát Úvod do užívateľského rozhrania 100% v kóde s Auto Layout UI 100% v kóde - Prvý constraints a view debugging UI 100% v kóde - Stiahnutie receptu pomocou URLSession UI 100% v kóde - Dokončenie základnej funkcionality UI 100% v kóde - Prvé zoznámenie s Dynamic Type UI 100% v kóde - Dokončenie aplikácie Ako na podporu Dark Mode v iOS aplikáciách Vyvíjame aplikácie pre MacOS v jazyku Swift Návrh jednoduchej kalkulačky pre MacOS Cykly vo Swift druhýkrát - repeat ... while, break a continue Dokončenie jednoduché kalkulačky pre MacOS vo Swift PRIPOMIENKOVÉ narodenín pre MacOS - Príprava UI PRIPOMIENKOVÉ narodenín pre MacOS - Dokončenie UI a prepojenie PRIPOMIENKOVÉ narodenín pre MacOS - Table View a práca s dátumom PRIPOMIENKOVÉ narodenín pre MacOS - Dokončenie aplikácie Úvod do databáz vo Swift Úvod do viacvláknových aplikácií vo Swift PerformSelector (), run loop a paralelné cyklus vo Swift Vytvorenie iOS aplikácia pre demonštráciu GCD Opravenie zamŕzajúcej aplikácie pomocou použitia GCD vo Swift Úvod do tvorby iOS hier s frameworkom SpriteKit Pozadia, ovládanie hráča a časticové efekty vo SpriteKit Nepriatelia a ich pohyb vo SpriteKit Strieľanie rakiet a ďalšie časticové efekty vo SpriteKit Vytvorenie vlastnej anotácie pre MapView komponent Nepriatelia strieľa späť a dokonca laserom vo SpriteKit Pridanie fyziky a detekcia kolízií vo SpriteKit Dokončenie kolízií vo SpriteKit Ďalšie časticové efekty vo SpriteKit Pridanie Parallax efektu a životov hráča vo SpriteKit Todo aplikácie pre iOS vo Swift - NSFetchedResultsController Vlastné detail po otvorení anotácie v MapView a Swift Aktivity