PostgreSQL - Úvod a príprava prostredia PostgreSQL - Vytvorenie databázy a tabuľky PostgreSQL - Výber dát (vyhľadávanie) PostgreSQL - Vkladanie a mazanie dát v tabuľke PostgreSQL - Radenie, Limit a agregačné funkcie PostgreSQL - Dátové typy a NULL PostgreSQL - Otázky cez viac tabuliek (JOIN) PostgreSQL - Otázky cez viac tabuliek - dokončenie Wicket - Zoznámenie a nastavenie Wicket - Úprava vygenerovaného projektu Wicket - HTML dedičnosť a odkazy Wicket - Titulok, štýly, obrázky PostgreSQL: Modely databázy a väzby Wicket - Internacionalizácia a lokalizácia Wicket - Formulár a model Wicket - Databáza Wicket - Validácia vstupu a opakovač Wicket - JavaScript a CSS Wicket - JavaScript a CSS, pokračovanie Wicket - Prihlasovanie Wicket - Prihlasovanie, pokračovanie Wicket - wEasy Opakovače Formulárové komponenty Formulárové komponenty - dokončenie Modely PostgreSQL: Ďalšie otázky a väzba M: N PostgreSQL: Príklady na precvičenie PostgreSQL: poddotazy PostgreSQL: Zmena štruktúry, transakcie a pohľady PostgreSQL: Optimalizácia výkonu - Indexy PostgreSQL: Optimalizácia výkonu - VACUUM, analýzy, EXPLAIN PostgreSQL: Optimalizácia výkonu - konfigurácia, normalizácia PostgreSQL: Otázky a odpovede Ktorú SQL databáze použiť? Programovanie jednoduchých Java GUI hier - IDE, Okno, Panel Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Kreslenie Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Text Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Obrázky Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Udalosti Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Udalosti 2 Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Časovač Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Časovač 2 Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Detekcia kolízií Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Detekcia kolízií 2 Programovanie jednoduchých Java GUI hier - Zoznamy Programovanie jednoduchých Java GUI hier - AutoHra úvod Programovanie jednoduchých Java GUI hier - AutoHra pokračovanie Programovanie jednoduchých Java GUI hier - AutoHra vysvetlenie Parsovanie HTML v Jave s knižnicou Jsoup - pokračovanie Parsovanie HTML v Jave s knižnicou Jsoup JavaFX 2 QUICKSTART: layouty a uzly JavaFX 2 QUICKSTART: Udalosti a CSS Aktivity