Princípy fungovania počítačov alebo ako to vlastne funguje Prenos bitov aneb od pántov vedú drôty ... Reprezentácie čísel v počítači Časovej zložitosti algoritmov a triky pre jej odhad Časovej zložitosti algoritmov a príklady odhadu zložitosti Na čo sú algoritmy? Dynamické programovanie P vs NP problém a čo z neho vyplýva Výpočet časovej zložitosti algoritmu Babylonskej zmätenie kódovanie Architekt, kam som si ten výpočet uložil ...? Párovanie v grafoch Úvod do dátových štruktúr Dátové štruktúry poľa a list Spájať zoznam Fronta a zásobník Stromovej dátové štruktúry Hľadanie kostry grafu Úvod do teórie grafov Náhodný priechod grafom, priechod do hĺbky a do šírky Hľadanie najkratšej cesty v grafe Implementácia Dijkstrova algoritmu - Najkratšia cesta grafu Implementácia algoritmu Bellman-Ford - Najkratšia cesta grafu Implementácia algoritmu Floyd-Warshall - Najkratšia cesty Úvod do funkcionálního programovania Prvá funkcia v Haskell Haskell - Teba by som typoval na funkciu ... Haskell - Stráže, zoznam uteká do nekonečna! Ezoterickej programovacie jazyky Vyhľadávania reťazca v texte Absolvované Označiť lekciu ako neabsolvovanú Označiť lekciu ako absolvovanú Pokračovať vo výuke Ako sa ti páči článok? Pred uložením hodnotenia, popíš prosím autorovi, čo je zleZnakov 0 z 50-500 Odstrániť OdoslaťAko sa ti kurz páči? Tvoje hodnotenie kurzuZnakov 0 z 50-500 Odstrániť Odoslať Aktivity