Šesť krokov ako sa pohrať s mysľou hráčov Článok preložený do češtiny od Thiago Attianesi (gamedesiner z Fan studios), ktorý pojednáva o tom, ktoré prvky priťahujú hráčov k hrám.
Čo by mal každý game designer vedieť? Článok preložený do češtiny od Thiago Attianesi (Game designer z Fan studios), ktorý pojednáva o tom, ktoré zručnosti by mal game dizajnér vedieť.
Päť a pol filtra pre herné tvorbu Článok preložený do češtiny od Thiago Attianesi (Game dizajnér z Fan studios) o tom, vďaka ktorým filtrom možno rozpoznať dobrý nápad na hru od zlého.
Game design pre začiatočníkov Článok by vás mal naučiť rozvíjať potenciál hry po stránke Gamedesign a dať najzákladnejšie rady začiatočníkom, čo sa tvorby hier týka.
Game design pre začiatočníkov # 2 Článok by vás mal naučiť rozvíjať potenciál hry a dať najzákladnejšie rady začiatočníkom, čo sa tvorby hier týka. Dnes si rozoberieme žánre pre vašu prvú hru.