Riešené úlohy k 14.-21. lekciu OOP v PHP
Nasledujúce 3 cvičenie vám pomôžu precvičiť znalosti objektovo orientovaného programovania v PHP z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa je pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte pre kontrolu riešenie k stiahnutiu. Ale pozor, akonáhle sa na neho pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Predstavte si, že programujete internetový obchod a potrebujete do svojej aplikácie zaintegrovať platobnú bránu. Takúto platobnú bránu nám poskytne nejaká externá spoločnosť, určite si ju nevyrobíte doma na kolene. Od jej poskytovateľa sme teda získali
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené objektové programátorské úlohy v PHP na tému rozhraní, abstraktné triedy a výnimky. Úlohy sú radené podľa obtiažnosti s riešením k stiahnutiu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.