6. diel - Tvorba firemnej identity - Vizitka
V minulej lekcii, Tvorba firemnej identity - Grafický manuál III , sme sa venovali dokončenie grafického manuálu. Najprv sme vytvorili zvyšné strany a potom sme sa zaoberali dialógovým oknom Prezentácia PDF. Pomocou toho okna sme z jednotlivých PSD súborov, ktoré predstavovali strany grafického manuálu, vytvorili ucelený PDF dokument.
V dnešnej lekcii sa budeme venovať tvorbe firemnej vizitky. V prvej časti lekcie si vysvetlíme, k čomu vizitka slúži, aký by mala mať formát a následne sa tiež pozrieme na jednotlivé prvky, ktoré by mala obsahovať. V druhej časti potom navrhneme jednoduchú vizitku pre našu firmu PCB Runner.
Firemné vizitka
Mať firemné vizitku je pre nás veľmi dôležité. Nielenže vizitka obsahuje naše kontaktné údaje, ale je to v podstate tiež
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa budeme zaoberať formátom a jednotlivými prvkami, ktoré by mala vizitka obsahovať. Potom navrhneme jednoduchú vizitku pre našu firmu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.