IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

The Cry of the Owl

Sovy privezú jedného dňa na stanici kde vy ako mladý výpravca pracujete, pri tejto príležitosti si jednu zakúpite, avšak nie je to obyčajná sova a čoskoro zistíte jej potenciál. Sova je váš zdroj sily, spolu preskúmavate tajomné a temné kúty podzemia stanice a priľahlých stavieb, cez deň ste obyčajný výpravca a v noci sa prebúdzate so sovou. Každý mesiac jazdí žena z odľahlého mesta do stanice výpravcu, kde má chorú babičku. Zakaždým, keď príde, tak sa posunie čas v hre a plynie čas k jej poznaniu. V hre nejde len o dobrodružstve, ale o rozhodnutie či ak výpravca dá prednosť žene, rodine alebo svojej práci a stálemu utekanie po dobrodružstve. Časom dostane hra úplne iný priebeh vzhľadom k priebehu času sa hra vyvinie a objaví sa napríklad čierny trh a obchod s Bitcoin a simulovaný vývoj BTC k USD. S vývojom nových technológií je zraniteľnosť v peňažných fondoch veľká, preto sa hra posúva k kyberzločinu a okrádanie ostatných hráčov vaším najatým hackerom. Dúfame, že sa vám naše herné spracovanie bude páčiť a ďakujeme za váš čas.

Hra dostupná na www.game.ips-database.eu

Hodnotenie poroty

Meno slovné hodnotenie body
Programátorská súťaž GeekWork 2016 David Čapka Zmiešajte pestovanie sov, slobodná dievčatá, vlaky, trh s Bitcoin a pár ďalších pojmov, zamiešajte a vznikne ... zaujímavá hra ?! No vážne, už je to tak. Vyberte si operenca a slečnu, pomenujte si ich a dobrodružstvo začína. Hra prebieha pomocou zadávania úloh, ktoré sa vykonávajú v reálnom čase, takže prohlížečovka alá Bitefight. Asi by sa normálne testovala dosť dlho, preto som požiadal autora o trochu nacheatování. Možností ponúka naozaj veľa, stále som udivený originalitou celého konceptu aj spracovanie a dosť možno sa k nej ešte vrátim mimo súťaž. Teraz tá horšia, technická stránka. V hre je toľko originality a nejakého takéhoto duševného "čohosi", že je vidieť, že jej nerobil programátor (teraz sa ospravedlňujem, či áno, ale jednoducho to tak nevyzerá). Technologicky sme niekde v roku 1997, nielen, že o objektovosti kódu si môžeme nechať zdať, ale bohužiaľ aj o funkciách io akejkoľvek inej dekompozícii. Dlhé rezance zastaraného a nevalidný HTML kódu (tagy čo používate ujiž vôbec neexistujú, beží v spätnej kompatibilite), v tom nasekanej CSS a podivné PHP rutiny, všetko sa zdá byť nakopírované stále znovu do rôznych súborov. Je toho zle toľko, že či to myslíte s programovaním vážne, začnite úplne znova, prečítajte si naše kurzy HTML a CSS, potom kurzy PHP pekne až po objektový blog na MVC architektúre a potom to napíšte znova a dobre, takto sa to nedá rozumne rozširovať , bude to plné dier, nie je to responzívne atď. Kód do hodnotenia nepočítam, toto je mimo súťaž. Všeobecne vyzeráte ako tím, čo má v hlave zaujímavé nápady a má aj obrovskú usilovnosť, pretože napísať niečo tak komplexného tak hrozným kódom chce už veľa trpezlivosti a motivácie, je umenie sa k niečomu takému dopracovať, máte môj obdiv. Myslím, že máte na veľké a zaujímavé projekty, keď sa naučíte správne praktiky. 9
Programátorská súťaž GeekWork 2016 Ella Chcelo by to zlepšiť angličtinu. Niektoré obrázky boli roztiahnuté. Čiernobiely dizajn vyzerá dobre, veľmi oceňujem originalitu nápadu, oceňujem zladenosť celého grafického kabátu. Hra ponúka veľa možností a vtiahne vás do originálneho sveta ďalšej identity a dobrodružstvo. 9,5
Programátorská súťaž GeekWork 2016 Adam Ježek Na prvý pohľad pekná hra s prepracovanou grafikou. Bohužiaľ všetko trvá dlho a tomuto štýlu hier moc nefandím. Niektoré texty v hre sú nešťastne umiestnené a ani scrollovanie veľmi nepomôže, pre ich prečítaní treba si ich vykopírovat bokom. 8

Galéria


 

Všetky články v sekcii
Programátorská súťaž GeekWork 2016
Článok pre vás napísal Jiri Otoupal
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje Zabezpečení Softwaru, Inovaci v sítích , Správa Serverů,Malware,Exploiting, Penetration Testing
Aktivity