The Cry of the Owl
Sovy privezú jedného dňa na stanici kde vy ako mladý výpravca pracujete, pri tejto príležitosti si jednu zakúpite, avšak nie je to obyčajná sova a čoskoro zistíte jej potenciál. Sova je váš zdroj sily, spolu preskúmavate tajomné a temné kúty podzemia stanice a priľahlých stavieb, cez deň ste obyčajný výpravca a v noci sa prebúdzate so sovou. Každý mesiac jazdí žena z odľahlého mesta do stanice výpravcu, kde má chorú babičku. Zakaždým, keď príde, tak sa posunie čas v hre a plynie čas k jej poznaniu. V hre nejde len o dobrodružstve, ale o rozhodnutie či ak výpravca dá prednosť žene, rodine alebo svojej práci a stálemu utekanie po dobrodružstve. Časom dostane hra úplne iný priebeh vzhľadom k priebehu času sa hra vyvinie a objaví sa napríklad čierny trh a obchod s Bitcoin a simulovaný vývoj BTC k USD. S vývojom nových technológií je zraniteľnosť v peňažných fondoch veľká, preto sa hra posúva k kyberzločinu a okrádanie ostatných hráčov vaším najatým hackerom. Dúfame, že sa vám naše herné spracovanie bude páčiť a ďakujeme za váš čas.
Hra dostupná na www.game.ips-database.eu
Hodnotenie poroty
Meno | slovné hodnotenie | body |
---|---|---|
David Čapka | Zmiešajte pestovanie sov, slobodná dievčatá, vlaky, trh s Bitcoin a pár ďalších pojmov, zamiešajte a vznikne ... zaujímavá hra ?! No vážne, už je to tak. Vyberte si operenca a slečnu, pomenujte si ich a dobrodružstvo začína. Hra prebieha pomocou zadávania úloh, ktoré sa vykonávajú v reálnom čase, takže prohlížečovka alá Bitefight. Asi by sa normálne testovala dosť dlho, preto som požiadal autora o trochu nacheatování. Možností ponúka naozaj veľa, stále som udivený originalitou celého konceptu aj spracovanie a dosť možno sa k nej ešte vrátim mimo súťaž. Teraz tá horšia, technická stránka. V hre je toľko originality a nejakého takéhoto duševného "čohosi", že je vidieť, že jej nerobil programátor (teraz sa ospravedlňujem, či áno, ale jednoducho to tak nevyzerá). Technologicky sme niekde v roku 1997, nielen, že o objektovosti kódu si môžeme nechať zdať, ale bohužiaľ aj o funkciách io akejkoľvek inej dekompozícii. Dlhé rezance zastaraného a nevalidný HTML kódu (tagy čo používate ujiž vôbec neexistujú, beží v spätnej kompatibilite), v tom nasekanej CSS a podivné PHP rutiny, všetko sa zdá byť nakopírované stále znovu do rôznych súborov. Je toho zle toľko, že či to myslíte s programovaním vážne, začnite úplne znova, prečítajte si naše kurzy HTML a CSS, potom kurzy PHP pekne až po objektový blog na MVC architektúre a potom to napíšte znova a dobre, takto sa to nedá rozumne rozširovať , bude to plné dier, nie je to responzívne atď. Kód do hodnotenia nepočítam, toto je mimo súťaž. Všeobecne vyzeráte ako tím, čo má v hlave zaujímavé nápady a má aj obrovskú usilovnosť, pretože napísať niečo tak komplexného tak hrozným kódom chce už veľa trpezlivosti a motivácie, je umenie sa k niečomu takému dopracovať, máte môj obdiv. Myslím, že máte na veľké a zaujímavé projekty, keď sa naučíte správne praktiky. | 9 |
Ella | Chcelo by to zlepšiť angličtinu. Niektoré obrázky boli roztiahnuté. Čiernobiely dizajn vyzerá dobre, veľmi oceňujem originalitu nápadu, oceňujem zladenosť celého grafického kabátu. Hra ponúka veľa možností a vtiahne vás do originálneho sveta ďalšej identity a dobrodružstvo. | 9,5 |
Adam Ježek | Na prvý pohľad pekná hra s prepracovanou grafikou. Bohužiaľ všetko trvá dlho a tomuto štýlu hier moc nefandím. Niektoré texty v hre sú nešťastne umiestnené a ani scrollovanie veľmi nepomôže, pre ich prečítaní treba si ich vykopírovat bokom. | 8 |
Galéria