IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

Dark Wiland

Hra je o malé guličke Simonovi, s ktorým budete lietať v podzemných svetoch a zbierať guľaté amulety. Samozrejme nie ste v týchto svetoch sami a né všetci sú k vám milí. Takže budete musieť hľadať a bojovať, aby ste získali čo najviac amuletov. Snažil som sa urobiť vtipný príbeh, v ktorom vám stále nehovoria aký ste hrdina a len tie nás môžeš zachrániť a bla bla bla : D , Tak snáď sa vám bude páčiť. Ak budete dobre hľadať môžete nájsť nielen amulety, ale aj ohnisko, ktoré vám doplnia životy. Ďalej tam sú truhly, ktorú keď zničíte, vylepší vám náhodnú vec.

Programovanie, grafika, zvuky, testing: Ja :)

Ak dáte tejto hre šancu a zahráte si jej, budem rád, keď mi napíšete čo sa vám tam páčilo a čo nie :)

Hodnotenie porotcov

Hra bola vytvorená do súťaže GeekWork 2014.

Programátorská súťaž GeekWork 2014 - Programátorská súťaž GeekWork 2014
  • David Čapka (9 bodov): Esteticky veľmi pôsobivé a nápadito rozviate, na game maker prekvapivo dobre vyriešené kolízie, ale prejavujú sa ostatní nedostatky tohto enginu, ktorými sú najmä nízka rýchlosť hry a pomalé načítanie lokácií. Čo je trochu frustrujúce je boj nožom, kde je radius veľa malý. Neprišiel som na spôsob ako sa liečiť ani tak z bojov vyviaznuť bez straty života, jednoducho sa mi to fakt páči a strašne by som to chcel hrať, ale vždy som umrel, takže sa mi to nedarilo rozumne zahrať. Rozhovory sú vtipné :)
  • nessandy (9 bodov): Táto hra sa mi tiež veľmi páči, či už grafikou, príbehom alebo vtipnými komentármi. Hlavnému hrdinovi som najprv hovorila "červ", potom ale kamarátka, ktorá ho videla, ho nazvala "duch", čo mi prišlo trefnější (čo to je teda vlastne za bytosť?). Bohužiaľ som nezistila, ako je hra dlhá a ako dopadne, lebo mi príde, že je už od začiatku nastavená vysoká obtiažnosť, resp. by som rada videla, ako ju hrajú autori, lebo som našla iba jeden ohníček, u ktorého sa dajú doplniť životy a po prejdení určitých miest sa už k nemu nedalo vrátiť. Na druhú stranu mi príde, že z boja nemožno odísť bez zranení a neprišla som na to, kedy, kde a ako si môžem nabiť štít.
  • Honza Bittner (6 bodov): Grafika, hoci je trochu viac pixelovitá, sa mi naozaj páčila. Hra má vtipné dialógy, avšak trochu zmätený príbeh - by som povedal. Zabíjanie nepriateľov? Tak to je niečo ... Naozaj som neprišiel na to, ako niekoho zabiť bez toho aby mi ubral aspoň kúsoček života.
  • Daniel Vítek (5 bodov): Grafika i efekty boli pekne urobené, len som nejako nepochopil príbeh. Hodila by sa nejaká mapa, keď som hral hru prvýkrát tak som ani nenašiel obchod a už som bol na druhej strane. Rovnako tak mi trvalo nejakú dobu zistiť, že keď útočím, musím seknúť 2x. Predtým som si myslel, že to sú zlý kolízie.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 813x (10.2 MB)

 

Všetky články v sekcii
Programátorská súťaž GeekWork 2014
Článok pre vás napísal Lukáš Hornych
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje programování v Javě
Aktivity