Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Algoritmus na vygenerovanie 2D hracej plochy - poschodie

Algoritmus nadväzuje na predchádzajúce dielo http://www.itnetwork.cz/...hraci-plochy, teraz ale generuje s iným cieľom. Tentoraz sa tvorí niekoľko miestností pospájaných dverami, ktoré dohromady vyzerajú ako celé veľké poschodie.

Algoritmus vygeneruje plochu, potom oreže všetky nedostupné časti. Dorobí na vhodné miesta dvere, pridá náhodne zničiteľné prekážky a kĺzavé povrchy.

Ďalej som program upravil aby ukazoval len tie miestnosti, v ktorej je hráč alebo k nim sú otvorené aspoň jedny dvere.

Dvere idú zatvárať otvárať kliknutím myši. Ide sa pohybovať hráčom - žltý štvorček WSAD po miestnostiach

Dvere - otvorené / zatvorené hnedá oranžová, zatvára sa kliknutím myši, otvára sa kliknutím alebo pokusom o priechod zatvorenými dverami

Kĺzavý povrch - Modré, pokiaľ to ide hráč sa cez pole skĺzne ďalej rovnakým smerom

Zničiteľné objekty - červená-ružová, prekážky ktoré idú zničiť kliknutím alebo pohybom hráčov.

Aby to nebol len generátor, bol pridaný aj cieľ, čo je zelená kostička kam je potreba sa dostať.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 227x (144.26 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov

 

Všetky články v sekcii
Algoritmy pre bludisko
Program pre vás napísal martinsakra
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity