Algoritmus na vygenerovanie 2D hracej plochy - poschodie
Algoritmus nadväzuje na predchádzajúce dielo http://www.itnetwork.cz/...hraci-plochy, teraz ale generuje s iným cieľom. Tentoraz sa tvorí niekoľko miestností pospájaných dverami, ktoré dohromady vyzerajú ako celé veľké poschodie.
Algoritmus vygeneruje plochu, potom oreže všetky nedostupné časti. Dorobí na vhodné miesta dvere, pridá náhodne zničiteľné prekážky a kĺzavé povrchy.
Ďalej som program upravil aby ukazoval len tie miestnosti, v ktorej je hráč alebo k nim sú otvorené aspoň jedny dvere.
Dvere idú zatvárať otvárať kliknutím myši. Ide sa pohybovať hráčom - žltý štvorček WSAD po miestnostiach
Dvere - otvorené / zatvorené hnedá oranžová, zatvára sa kliknutím myši, otvára sa kliknutím alebo pokusom o priechod zatvorenými dverami
Kĺzavý povrch - Modré, pokiaľ to ide hráč sa cez pole skĺzne ďalej rovnakým smerom
Zničiteľné objekty - červená-ružová, prekážky ktoré idú zničiť kliknutím alebo pohybom hráčov.
Aby to nebol len generátor, bol pridaný aj cieľ, čo je zelená kostička kam je potreba sa dostať.
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 227x (144.26 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov