20. diel - Prehrávanie ďalších audio súborov v Kotlin
V minulej lekcii, Prehrávanie zvukových súborov WAV v Kotlin , sme si ukázali, ako prehrať zvukové súbory v základných audio formátoch pomocou Java Sound API.
V dnešnom Kotline tutoriále sa pozrieme na to, ako v
Kotline načítať a prehrať zvukové súbory uložené v
modernejších audio formátoch. Zmienime sa o tzv.
Service Provider Interfaces architektúre, ktorá nám umožní
pridať do projektu ďalšie knižnice. Vďaka tomu si potom
budeme môcť v našej aplikácii prehrať .mp3
súbor.
Úprava projektu s .wav
súbormi
Aby sme nemuseli písať nový projekt, použijeme príklad z lekcie Prehrávanie
zvukových súborov WAV v Kotline, ktorý si upravíme. Ďalej budeme
potrebovať .mp3
súbor s názvom beep.mp3
. Môžeme
použiť akýkoľvek vlastný .mp3
súbor, ktorý premenujeme na
beep.mp3
. Potom súbor uložíme do adresára
src/main/resources/
.
Pokiaľ žiadny .mp3
súbor práve nemáte,
môžete si stiahnuť vzorový príklad aplikácie priložený nižšie. V
zložke src/main/resources/
je v ňom uložený náš
beep.mp3
.
Poďme sa teraz pozrieť, čo sa stane, keď sa v našom pôvodnom programe
pokúsime prehrať náš súbor beep.mp3
.
Metóda beep()
V triede Beeper
máme metódu beep()
, v ktorej
zmeníme názov súboru na beep.mp3
:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Kotlín tutoriále si ukážeme, ako načítať a prehrať zvukové súbory v ďalších audio formátoch pomocou architektúry Service Provider Interfaces.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.