IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

18. diel - Jednoduchý chat s využitím coroutines - Prijímanie správ

V minulej lekcii, Jednoduchý chat s využitím coroutines - Posielanie správ , som do našej ukážkovej aplikácie doplnili triedu Peer av nej sme využili coroutine na posielanie správ.

V tutoriále budeme pokračovať v tvorbe jednoduchého chatu, v ktorom využívame nabité znalosti o Kotline coroutines z predchádzajúcich lekcií. Dnes v našom projekte doplníme do triedy Peer coroutine, ktorá bude mať na starosť prijímanie správ.

Vytvorenie coroutine na prijímanie správ

Otvoríme si triedu Peer a pridáme do nej druhú coroutine. Rovnako ako coroutine na posielanie správ, bude nová coroutine umiestnená do bloku init:

Metóda read()

Na čítanie dát budeme používať metódu read() triedy AsynchronousSocketChannel. Táto metóda prijíma


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 400 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 19 článkom (19 lekcií) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Kotlín tutoriálu doplníme do triedy Peer coroutine pre prijímanie správ, ktorá bude využívať triedu AsynchronousSocketChannel a rozhranie CompletionHandler.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity