Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

20. diel - Šibenice pre Android - Tvorba XML vzhľadu aktivít konca hry

V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 13.-14. lekciu Android v Kotlin, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.

V dnešnom Android tutoriále sa budeme venovať tvorbe XML návrhu posledných dvoch aktivít našej aplikácie. Vytvoríme návrh vzhľadu pre aktivitu EndGameActivity a ShowScoreActivity. Ich Kotlin kód potom doplníme v samostatnej lekcii.

Než sa pustíme do práce na nových vzhľadoch, vrátime sa do aktivity SelectCategoryActivity a doplníme si jej metódu showMainGameActivity().

Doplnenie aktivity SelectCategoryActivity

Z minula máme pripravenú hlavnú aktivitu MainGameActivity, môžeme ju teda teraz už volať z predošlej aktivity SelectCategoryActivity pomocou metódy showMainGameActivity(). Túto metódu si doplníme nasledovne:

private fun showMainGameActivity() {
    val intent = Intent(this, MainGameActivity::class.java)
    intent.putExtra("selected_category", selectedCategory)
    startActivity(intent)
    finish()
}

Aktivitu otvárame opäť pomocou intentu, tu do nej navyše odosielame dáta, a to číselný kód zvolenej kategórie. Na premenné intent preto voláme metódu putExtra(), ktorá


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 1 050 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 39 článkom (26 lekcií, 6 testov, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Android tutoriále našej šibenice v Kotline vytvoríme XML návrh aktivít konca hry a zobrazenie skóre.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity