16. diel - Šibenice pre Android - Tvorba hlavného menu a výberu okruhov
V minulej lekcii, Šibenice pre Android - Návrh aplikácie, menu a voľby hry , sme si popísali požiadavky na našu aplikáciu, pripravili sme si aktivitu s hlavným menu hry a do projektu pridali potrebné obrázky.
V dnešnom dieli nášho Android tutoriálu budeme pokračovať v tvorbe
šibenice. Doplníme XML návrh vzhľadu a Kotlin
kód do už vytvorenej MenuActivity
. Do projektu potom
pridáme ďalšiu aktivitu, SelectCategoryActivity
, ktorá bude
slúžiť na výber okruhu slov.
Doplnenie aktivity
MenuActivity
Od minula máme vytvorené súbory MenuActivity.kt
a
`activity_m
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Android tutoriále doplníme Kotlin kód aktivite MenuActivity a SelectCategoryActivity vrátane ich XML vzhľadu. Priblížime si aj triedu Intent.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.