15. diel - Šibenice pre Android - Návrh aplikácie, menu a voľby hry
V minulej lekcii, Android programovanie - Animácia welcome screen kalkulačky , sme si rozpohybovali animáciu na welcome screen.
V dnešnom Kotline tutoriále začneme prácu na pokročilejšej aplikácii pre Android, ktorou bude hra šibenice:
Základná charakteristika hry
Hru šibenice vytvoríme podľa klasických pravidiel. Zhrňme si najskôr základné požiadavky:
- Hra bude obsahovať slová z niekoľkých kategórií podľa výberu.
- Po výhre či prehre sa zobrazí hádané slovo a dosiahnuté skóre.
- Dosiahnuté skóre bude môcť hráč uložiť.
- Hráčovi bude taktiež umožnené vymazať doterajšie výsledky.
- Ako pri uložení skóre, tak pri mazaní skóre bude hráčovi položený dotaz vo forme dialógu, či skutočne chce údaje uložiť alebo zmazať.
- V žiadnej časti aplikácie nebude umožnená zmena orientácie obrazovky.
- Hráč bude mať na začiatku hry 10 000 bodov, za každú chybu mu bude 1 000 bodov odpočítaných a za každé uhádnuté písmeno 500 bodov pripočítané. Pokiaľ hráč uhádne viac písmen za sebou, bude sa mu počet bodov násobiť.
Poďme si ukázať, aké budeme v našej aplikácii potrebovať aktivity:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto Android tutoriále začneme s programovaním hry šibenice v Kotline, založíme nový projekt, vytvoríme aktivitu s hlavným menu hry a pripojíme obrázky.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.