21. diel - Šibenice pre Android - Kotlín kód pre dokončenie projektu
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - ConstraintLayout a tvorba animácií v Android, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V Android tutoriále napíšeme Kotlin kód aktivity so záverom hry a aktivity pre zobrazovanie výsledkov. Celý projekt šibenice tým dokončíme.
Aktivita EndGameActivity
Začneme Kotlin kódom aktivity so záverom hry.
Deklarácia premenných
V úvode deklarujeme premenné na uloženie referencií na objekty z XML návrhu vzhľadu aktivity a ďalšie premenné potrebné na funkcionalitu aktivity:
private var labelWord: TextView? = null private var labelScore: TextView? = null private var etPlayerName: EditText? = null private var lastScore = 0 private var win = false private var playerName = "" private var word = ""
Ďalšie premenné slúžia na uloženie dosiahnutého skóre
(lastScore
) a informácie o výhre, alebo prehre hráča
(win
). Ďalej tu máme premennú na uloženie mena hráča
(playerName
) a nakoniec premennú na uloženie hádaného slova
(word
).
Metóda onCreate()
Tu sú, po vykreslení layoutu a nastavení zákazu zmien orientácie,
pomocou volania intent
načítané
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Android tutoriále napíšeme Kotlin kód aktivity so záverom hry a aktivity pre zobrazovanie výsledkov a celý projekt tým dokončíme.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.