Riešené úlohy k 23.-25. lekciu Android v Kotlin
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti základov Android v Kotline z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Navrhnite obrazovku, ktorá bude obsahovať plávajúce akčné tlačidlo. Pri spustení aplikácie sa zobrazí poznámka, ktorá bude načítaná zo zdieľaných nastavení. Po stlačení akčného tlačidla sa užívateľ prepne do editovacieho režimu a zobrazí
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v Kotline na tému práce s Realm databázou a RecyclerView v Androide. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.