IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

Towers of AKRIM

Jedného dňa som sa rozhodol, že sa naučím písať v TypeScriptu ... A ako lepšie sa učiť než hrou ...:-) . A tak vznikol tento projekt ...

Jedná sa o Tower Defence hru, kde sú obranné veže vytvárané z živlov (oheň, voda, zem, vzduch) a kde sú mapa aj vlny nepriateľov pod palcom náhodného generátora.

A aby som to nemal tak jednoduché, dal som si pravidlo, že bude všetka grafika (okrem povinnej úvodnej obrazovky súťaže) vygenerovaná kódom pri prvom spustení hry. (Stlačením Alt + C možno vynútiť pregenerovanie pri budúcom načítaní)

Ovládanie

Obranné veže možno stavať po kliknutí na políčko pri ceste, dole pod hrou sa objaví čo možno postaviť (či ako možno existujúce veža vylepšiť). Na paneli vpravo sa po označení veže objavia informácie o nej a tlačidlo k jej predanie.

Cca 5 sekúnd spustenie hry tlačidlom "Štart game" sa začnú objavovať nepriatelia. Počas hry možno naraziť na 5 druhov nepriateľov (odlíšených tvarom):

štvorec základný nepriateľ
trojuholník rýchlejší ako štvorec, avšak s menej životy
kvapka vie sa regenerovať, regenerácia sa zrýchli, ak dlhšiu dobu nie je poškodená
štít každých 6 sekúnd sa môže stať na sekundu nesmrteľným
koliesko má niekoľkonásobne viac životov ako štvorec, je však pomalší a prichádza v malých počtoch
Obranné veže sú stručne popísané priamo v hre.

Cieľom hry je prežiť čo najdlhšie - po "prehre" sa zobrazí počet prežitých vĺn nepriateľov.

Hodnotenie poroty

porotca bodov hodnotenie
Zdrojákoviště TypeScript
David Jančík
10 Hra sa mi naozaj páči. Potešilo ma, že bola spracovaná v nových technológiách. Super na nej je, že je tu naozaj veľa možností, ako hru rozvíjať a upgradovať jednotlivé Turret. Veľmi sa mi aj páči generovanie máp, ktoré je dynamické. Nápad na to, ako hru vylepšiť, by mohol napríklad editor máp, kde by si hráč mohol vytvoriť vlastné mapy. Na to, ako je hra premakané, mi chýba zvukové efekty. Inak k tomu nemám čo dodať, parádny hra.
Zdrojákoviště TypeScript
Tomáš Bitter
10 Hra, ktorá ma naozaj bavila. Veľa sa mi páči, že je možné kombinovať jednotlivé elementy veží a docieliť veľa zaujímavých, rôznych efektov. Vďaka tomu je stále v hre čo skúšať a nejedná sa tak len o stereotypné hru typu klasického tower defense.
Zdrojákoviště TypeScript
michal Čapka
10 Hra na prvý pohľad grafikou moc nezaujme, avšak neskôr sa opak stáva pravdou. Po chvíľke hrania a zžiť sa so hra premení na naozaj veľmi zábavnú a prepracovanú, kde hráč môže kombinovať jednotlivé elementy a vytvárať si tak rôzne druhy veží, z ktorých každá má svoje vlastné schopnosti a vlastnosti. Jediné, čo by som hre vytkol, je absencia nejakých zvukových efektov, inak paráda!

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 19x (1.7 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku TypeScript

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště TypeScript
Článok pre vás napísal Zdeněk Pavlátka
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje spoustě zajímavých věcí ze světa informatiky a grafiky
Aktivity